Det var ett tag sen sist...

Ja, för att vara exakt var det tre månader och två dagar sen sist... Sen sist jag skrev ett blogginlägg alltså. Då hade jag varit på dop/ bröllop och allting var så himla mysigt...

Under dessa månader har det hänt en himla massa. Jag har varit i Bulgarien med den underbaraste bästisen :D <3
Kristianstad högskola har också blivit min nya skola- vilket för övrigt är jättekul :D Men man är dock rätt slut i huvudet när man kommer hem ;)
Det har varit 20-års fester, kalas, vanliga fester och jag har också hunnit med att gå på ett bröllop till- mitt tredje någonsin :) Helt magisk stämning!

Men det har också hänt en väldigt massa tråkiga saker... Som kanske inte behöver tas upp här, men ändå värda att nämna. Det är svårt, jobbigt, och jag orkar snart inte mer. (Nog sagt om det!)

Idag är det den 7 september och det betyder- en månad och 16 dagar tills jag är gammal nog att få gå på systemet :D Wohoo :D Det ser vi fram emot! :D

Nä, nu ska jag ta och äta lite nybakta scones med äpplemos och sylt , och dricka lite te ;)


Vi får se hur lång tid det tar tills jag skriver här nästa gång.  Kanske imorgon, kanske om en vecka, eller några månader till ;) 
Hur som helst- Ta hand om er, ni vet var jag finns! <3


Kom ihåg att inte glömma. <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback