Usch...

Känslan av att allt som nuddar huden är brännande, och täcket som man helst inte alls vill ta av sig när man har frysgrader på rummet- det är ju just en sån känsla man vill vakna av klockan halv sju på morgonen, en söndag...
Vad som gör det hela ännu värre är att läggdags inte var förrän klockan 05 samma morgon!!
USCH! FY! & BLÄ! säger vi till det!

Känner mig som en zombie som bara sover & dricker vatten. Två skedar yoghurt var väl vad jag åt igår- and that's it... :(
Dessutom fått stanna hemma från jobb idag, jag som skulle baka med mina underbara ungar idag! :(
FEBER GO AWAY!!

Måste förstås ändå tacka för en rolig kväll i Lördes :) Emilia & Sanne- well it doesn't get much better than that at Jägers! ;) Om man inte räknar med Nadja, Rebecka & My, vår egna söta chaufför ;)



Min mage kurrar & gör ont- men ingen mat smakar, är helt enkelt inte sugen :(...
Vatten är en life-saver!


Förresten! SNÖ!? :O Holy crap! Jag som såg blomknoppar häromdan :S
Weird!?


That's all folks!
Hugs n' kisses from the sick person! <3

Kommentarer
Emilia säger:

finns inget bättre än en Sanne-Emilia kväll :) Hugs n'kisses to the sick person! Älskar dig!

2008-03-03 | 20:58:45
Bloggadress: http://idolized.blogg.se

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback