Ingenting kvar...

Jag är väl inte ful
Har inga större fel
Jag har hållit mig ren
Orkat spela med
Klarat av att stå ut
Det gör mig ingenting

För jag har gjort slut
Med det som var förr
Det har jag lämnat kvar
Det får vara glömt
Det var något som var
Jag har börjat tro
Att det finns nåt mer
Att en sån som jag har någonting att ge.

Vem fan ställde min klocka,
klockan är åtta,
och jag börjar jobba klockan sju...



Heal the world, make it a better place.



Underbart skönt med promenix ikväll.
Kyligt i luften,
vinden blåste lätt i håret,
mp3:n spelade,
benen bara svävade fram.
                                    Helt enkelt underbart.

Kärlek <3








Kommentarer
Emilia säger:

Du är mer än någonting att ge, my world is a better place because of you

2008-03-12 | 20:01:08
Bloggadress: http://idolized.blogg.se

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback