April, april!

Idag är det den första april!! Har ni lurat någon idag? :D
Eftersom ett slugt sätt att luras på ännu inte kläckts från Sannes sida, kom idén att lura den egna kroppen! Vilken grej! Har blivit inspirerad utav PT-Fia och dagens frukost ser inte ut som alla andra!
Dagens frukost är:
Turk-yoghurt med (egenplockade amerikanska- frysta) blåbär och ringlad honung :) OCH
Kiwi med keso, kryddat med kanel :)
och såklart en kopp med te ;)
Har redan börjat mumsa på blåbärs-skålen och WOW vad gott! Det här ska göras fler gånger :)
Lura nu på en massa, kära vänner- i år måste det bli en asrolig första april för att kompensera vädret! :P
Puss
/S

Kommentarer
Maggi säger:

PT-Fia är riktigt duktig på att sno i hopp grymma frukostar. Man blir verkligen inspirerad.

Kiwii, keso och kanel såg ju jätte gott ut =)

Det skall testas i morgon!

2011-04-02 | 22:12:59
Bloggadress: http://scentedgrey.blogspot.com
Beatrice säger:

Åh va gott det såg ut, det LÄR jag prova :P Jag får dock inte äta Kiwi, men den andra skålen ger jag mig på ;D



Nu är Otto 5 veckor, helt sjukt vad tiden går, fick bilder av uppdödaren idag och jösses så söta de blivit! :'D Bilderna ligger uppe på bloggen

2011-04-04 | 11:43:57
Bloggadress: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Gaymasen säger:

Gudars vad gött det både lät och såg ut att vara. :D



Och ja. Denna "vita klänning" verkar många som konfirmerat sig ha haft. :)

2011-05-17 | 16:33:32
Bloggadress: http://gaymasen.se

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback