UTMANING!

Blev utmanad av Camilla förra veckan, så nu kommer utmaningen här :)

Utmaningen går till på följande vis :
Man ska berätta sju sanningar om sig själv!
Först och främst ska man länka till personen som utmanade en; dvs. Camilla.
Sedan ska man skriva sju sanningar om sig själv.
Hur personliga eller tråkiga de får eller inte får vara framgår inte.
Sen kan man ju utmana någon om man vill det såklart... :)
Man tror att det ska vara ganska så lätt... Men ojoj, vad man kan ha fel... Det är det inte!

1. Jag skriver nästan aldrig "jag" till mig själv i bloggen. (Pratar om mig själv som tredje person oftast.)

2. Något jag älskar att göra är att åka motorcykel & jag längtar tills jag ska påbörja mitt mc-körkort.

3. Jag ska snart tatuera mig, har inte riktigt tagit mod till mig & beställt tid, meen det kommer! I sinom tid.

4. Jag tycker oftast att det är mycket roligare att städa hos någon annan än hemma hos mig själv, men att städa är kul.

5. Jag är j*vligt bra på att byta samtalsämne kvickt som attan.

6. Jag är en person som har en tendens att shoppa väldigt mycket, även om plånboken tillåter det eller inte.

7. Jag älskar att baka & laga mat, städa, diska, tvätta, ja, hushållsarbete helt enkelt :) Många har kommit med kommentaren: "Sanne du skulle blitt en bra hemmafru du! :D"

Jag utmanar de som känner sig roade av att göra denna utmaning :)

Trackback