Listan.

1. VAD HETER DU?
Sanne Katarina Louise Gärdebring.

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Beige

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Queen.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tog en väldigt lång promenad, och lyssnade på musik.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Knäckebröd.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Kallt & mörkt. ( Ge mig sol och värme nu tack! )

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Martin Olsson :)

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Utstrålning & helhetsintryck.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja :)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Svår fråga... Har inte fått besked på en väldigt viktig fråga så jag är lite nervös...

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Te <3

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Tequila Rose ;)

13. FAVORITSPORT?
Gälls racing av något slag så tar jag det :P

14. HÅRFÄRG?
Ljusblond.

15. ÖGONFÄRG?
Blå.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG
Båda är mysiga, beror helt på situationen :)

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Tim, (snart) 14

18. FAVORITMÅNAD?
Oktober, för då fyller jag år :) Men annars sommarmånader står också mkt högt på min lista :)

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Chuck & Larry :P

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Måste nog vara Fredag :D

21.FAVORITHOBBY?
Dricka te, umgås med folk, promenera, festa & fika :)

22.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, jo det finns nog lite sanning i det hela...

23. FAVORITLÅT(ar)
Emilias & min låt är oslagbar, men just nu är det Leona Lewis-Keep Bleedin' :)

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Kan inte välja. Finns så många fördelar med båda :)

25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Hade jag inte nekat i första taget, nej ;)

26. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Frivilligt :)

27. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
(Ingen aning..?)

28. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR
(Vet ej..?)

29. HUR BOR DU?
På samma sätt som jag gjort hela mitt liv...

30: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Allt som kommer i min väg som verkar bra och intressant :)


Nä, nu är det kankse dags att sova? Ska ju upp & jubba imorron!

Natti natti <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback