Tjugoandra Oktober!

Fridasro-skolan klass 1a, var min praktikplats i 3:an på gymnasiet, alltså för cirka ett år sedan!

Jag var och hälsade på dom små idag ( eller ja, små o små, dom har växt dom rackarna ;) ) & dom är så himla underbara, jag kan inte beskriva dom med ord...!

Ute på rasten, när jag kom, hörde jag små röster som ropade "Åååh, titta där är Sanne! :D"
Man blir så glaad i hjärtat!

& när de hade ritstund i Målarrummet, målade ALLA, små, fina teckningar till mig, och la dom i fina kuvert :)

Efter att skolan slutat och jag hade haft 5 min/ grupp i tre små grupper som alla ville prata jättemycket med mig :), så följde jag med dom små hoppetossorna till kören, och där möttes man av Ingemar :D Vi sjöng om Madicken, Emil, Pippi och sånger som vi hade med på vårt läger i Örestrand i maj detta året! Vilka minnen det drog fram!

När jag sen kom hem och kolllade i posten, så låg detta lilla fina kort där!image4


Nisse & Gittan är allt finurliga dom ;)

Tack så mycket! <3

 
Nu bär det snart av till jobbet! Men först handlande med mor :)
Det första jag gör på min födelsedag detta året är att jobba! Komiskt!


På Lördag är det dags för Sanne att ha en liten tillställning, och jag längtar sååå! Hoppas alla kan komma & ha en trevlig kväll på Stehagsvägen :)


Imorgon är det den 23:e Oktober!

Iiih, jag är helt längtig! - För att citera Johanna Widén ;)


Puss & Kram ' 

Trackback