Regn & Rusk = Mys

Regnigt & rysligt kallt... Det är vad som står på vädrets agenda idag tydligen...

Men det gör inget tycker jag, för även om jag fryser som en stucken gris, så är det MYS som gäller (=
Synd bara att man inte har någon att mysa med, det hade varit pricken över i:et !
image3

Mysigt med tända ljus & min älskade filt har jag i alla fall haft det. Druckit varmt te också, det hör ju liksom till rutinen! ;)
 
Det lyste upp min dag. Tack för att du finns.

En sak som jag blev väldigt besviken på igår, var att de inte hade någon GLÖGG, över huvud taget på Domus, när vi var där och ville ha det... )=

Jag längtar nu...


Ullared på lördag med Älsklingen <3 Godisdag dessutom, kan det bli bättre? Det tvivlar jag på...


Ja, nu är det inte långt kvar... 23 oktober är snart! Wie!

Nej, om man skulle ta & försöka sova. Har ju inte blivit någon riktig sömn på 2 veckor nu...
Usch jaja.
Godnatt & sov så gott! ( De som kan! )
Puss & Kram




Kommentarer
hanna säger:

det är faktiskt inte så dumt med regn och rusk ibland =)

2007-10-11 | 23:31:57
Bloggadress: http://misshannie.blogg.se

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback