KANELBULLENs DAG !

Idag vet jag inte riktigt hur många kanelbullar jag har ätit, men många har det blivit iaf... TYP TUSEN!
Först och främst så bakade vi på dagis- superskoj tyckte ungarna!

Och direkt när jag kom hem så började jag med deg till egna kanelbullar :D
Sannes kanelbullar är:
SMASKENS!

Ja, appropå ingenting alls så har jag haft det ganska stressigt nuförtiden...
Två jobb, med vilka jag trivs jättebra iofs..., men det betyder typ bara jobb och sova... Inte såå kul... Men man överlever väl förhoppningsvis :)

Meen så var jag megaduktig på Kronosept igår, lärde mig att stå vid maskinen :D Både Linda, Nadine och Soada sa hela tiden "Åhh, vad duktig du har blivit så snabbt med att stå här!" Och gissa om man känner sig stolt då juu!!

Kör var det också idag :D Skoj som vanligt! alltid kul att träffa folket där också!

Och Emilia, ja henne kunde jag lirka med, är stolt över det också ;)

För att det är KANELBULLENs DAG idag så lägger jag upp en bild på mina kanelbullar!

Varsågoda och ta för er, smaska på! ;)image2

Nu ska jag iväg hem till Joppe och sova där, har närmre till jobbet imorronbitti, skönt ;)

Tjingeling (=



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback