Hej igen!

Jag måste medge. Det var ett BRA tag sen sist. Men nu är jag tillbaka :)

Jag vet dock inte vad jag ska skriva om- hehe!
 Har börjat med inriktningen på lärarutbildningen som jag går, och det är jätteroligt! Idag gjorde vi handdockor, eller ja, startade upp projektet rättare sagt.
Känns jättehärligt att få vara kreativ och forma, kladda, måla, klistra och hålla på :) Sånt älskar jag.

Min krokodil kommer att bli såå fin när den är färdig. Måste bara sy en kropp till "huvudet" (läs gapet ;) ) också, men det kommer nog lösa sig... Har dock ingen symaskin- hmm? :/  ajja, det löser sig :D

Ska snart iväg på läger med skolan också, i Åhus två dagar! Ska bli så himla roligt! :D Tills dess ska handockorna vara klara, alltså måste jag sätta fart nu, för jag vet hur det brukar bli med saker som ska bli gjorda ;) Hehe!

Har hänt en massa sen sist jag skrev, det har varit JUL, NYÅR, det har varit födelsedagar hit och dit, jag har flyttat hemifrån och hem igen... Jag har tagit hand om min farfar ett tag när han bodde hos far... En mängd med saker till, som jag inte orkar eller kommer på just nu :)


Var i Malmö, Slagthuset i söndes och kollade på Malmö Comedy Festival! Otroligt roligt var det :D
och inte nog med att vi från början inte hade några biljetter, vi fick (när en viss händig man fixat det) gå in gratis, igenom GREEN ROOM där alla komikerna höll hus :D:D! Såg Robin, Thomas Petterson, Järvheden, Magnus Betner med flera :D
Helt sjuukt var det :D och när vi blivit eskorterade in i teater-salen så var vi de första som kommit in än så länge, och deet mina vänner, det kändes stort!
Skrattade som f*n (HAHA :D) och hade en väldigt trevlig kväll! Så tack så mkt Mannen med en sämre eltandborste än mig!

Jag måste också passa på och säga att jag är underbart tacksam för att jag har fått träffa alla er, och ni vet hur jag känner för er. Jag behöver inte skriva något, för de som behöver veta, de vet! <3

Ha det, tills vi hörs igen!
/S

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback