UTMANING!

Jag har blivit utmanad utav lilla söta Lotta :)

 Utmaning!
Regler för utmaningen:

*Gå in i mappen "mina bilder".
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen.
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden.
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.



Bilden som blev den sjätte i den sjätte mappen blev denna:



En bild på mig själv, oovanligt va ;) Den 9 / 10 - 2008.
Det är en bild tagen på tåget, mot Lund. Jag och min kära bästaste bästis skulle in och kolla på bio :) Och inte vilken film som helst, utan MAMMA MIA ;)

Ja, jag hoppas att jag klarat utmaningen nu Lotta ;)

Jag utmanar :
Emilia, Therése, Johanna Widén, Camilla, Patrik och Jacqueline ;)

Ha det!
/Sanne

Kommentarer
Lotta säger:

du klarade den! grattis sanne ;)

2009-02-07 | 16:55:22

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback