Lördag + Tråkväder = Film!

Precis roat mig med att se " Andra Sidan Häcken" En sjukt rolig film, som jag och resten av min familj flabbar som bara den av! Roligast är det när mamma skrattar, för då blir man så insprirerad att skratta själv!
Tur att något kan få en på bra humör en dag som denna iaf! :D

Ikväll blir det ESLÖVSREVYN med Emilia <3 Ska bli oerhört skojsigt att se den ( och att tillägga, för första gången... ) ;D

Hon roar sig väl antagligen med att storstäda deras hus nu! :D Hjälp sökes, eller, vad säger du Emilia? ;)


Nä, men vad säger ni, fjärde kopppen Lussete nu då eller?! ;)

Hoppas att Ni har en mysig Lördag <3!

Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer
Johanna säger:

åh, hoppas att ni får det kul ikväll :)

2008-01-05 | 14:51:26
Emilia säger:

Haha du får komma och hjälpa mig dammsuga om du vill ;) Jag älskar också andra sidan häcken speciellt "play? playplayplayplay" ;D

2008-01-05 | 15:10:40
Bloggadress: http://idolized.blogg.se

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback