Tröött ?

Sen igår vid halv fem tiden, tills nu, har jag sovit två och en halv timme, och jobbat 14!

Det känns, kan jag berätta! Ögonen vill bara stängas hela tiden....

Så jag tror jag ska vara mina ögon till lags och nanna en liten stund nu, innan jag ska masa mig iväg till kören! (= Ni får dras med en halvsovandes säckig, med-påsar-under-ögonen-Sanne idag! Hoppas att det inte gör något...? Johanna sa att det hade kännts tomt utan mig så då måste jag ju komma ;)

Bara för att klargöra en liten sak... JAG ABSOLUT ÄÄLSKAR TE =D Underbart (=
Och tillsammans med den dära Bacon&Broccoli-pajen från Felix är min mage nu nöjd!

Tihi, jag gillar det!

Hört på dagis idag:
"-"Sanne"? Varför heter du så? Det är väl inget namn? Du kunde hetat "pepparkaka" istället :D !"

Kommentarer
Emilia säger:

Jag tror att alla som känner dig redan konstaterat att du älskar te ;) 4 st 0,5 liters koppar om dagen ^^

2007-09-24 | 19:55:17
Bloggadress: http://idolized.blogg.se
Camilla säger:

Jag ska börja kalla dig pepparkaka! ;)

2007-10-01 | 12:08:00

Lämna en kommentar :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback